Thai RefreshThai Refresh

Zásady zpracování osobních údajů

V souladu s článkem 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) („GDPR“) Vám poskytujeme informace vztahující se ke zpracování Vašich osobních údajů jako našeho zákazníka v souvislosti s využíváním našich služeb.

 

1. SPRÁVCE

  • 1.1 Správcem Vašich osobních údajů bude pan Vladimír Hynek, IČO: 706 48 859, bytem Chludilova 288, 270 07 Mutějovice („Správce“).
  • 1.2 Správce lze kontaktovat následujícími způsoby:
    a). elektronickou poštou zaslanou na e-mailovou adresu: info@thai-refresh.cz
    b). telefonicky na telefonním čísle: 773747061
    c). poštou zaslanou na adresu: Vladimír Hynek, Chludilova 288, 270 07 Mutějovice nebo
    d). zprávou zaslanou do datové schránky Správce: jd5jeu5
  • 1.3 Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

 

2. DŮVOD, ÚČEL A DOBA ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  • 2.1 Důvodem zpracování osobních údajů je:
    a). vyřízení objednávky a splnění smlouvy uzavřené mezi Vámi a Správcem podle článku 6 odst. 1 písm. b) GDPR;
    b). plnění účetních a daňových povinností Správce, jež je nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na Správce vztahuje podle článku 6 odst. 1 písm. c) GDPR;
    c). oprávněný zájem Správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle článku 6 odst. 1 písm. f) GDPR;
    d). Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle článku 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 1 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce zboží nebo služby;
    e). splnění archivační povinnosti spočívající v povinnosti uchovat dokumenty a záznamy, které se týkají zákazníků Správce, a to i po uplynutí doby pro jejich primární použití (tzn. po ukončení smluvního vztahu se Správcem). Toto zpracování osobních údajů je nutné pro splnění právní povinnosti, která se na Správce vztahuje. Jedná se o důvod zakotvený v článku 6 odst. 1 písm. c) GDPR;
    f). ochrana majetku Správce a ochrana dobrého jména Správce. Toto zpracování osobních údajů je pro účely vedení sporu se zákazníkem, uplatňování nároků vůči zákazníkovi, likvidace škodních událostí, atd. Toto zpracování osobních údajů je nezbytné pro účely oprávněných zájmů Správce spočívající v právu na určení, výkon nebo obhajobu právních nároků podle článku 6 odst. 1 písm. f) GDPR.
  • 2.2 Účelem zpracování osobních údajů je:
    a). vyřízení Vaší objednávky a výkon práv a povinností vyplývajících ze smluvního vztahu mezi Vámi a Správcem; při objednávce jsou vyžadovány osobních údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení objednávky (jméno a adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné smlouvu uzavřít či ze strany Správce plnit;
    b). zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
  • 2.3 Doba zpracování osobních údajů je:
    a). pro účel uvedený v článku 2.1 písm. a) pouze do vyřízení Vaší objednávky;
    b). pro účel uvedený v článku 2.1 písm. b) pouze po dobu stanovenou příslušnými účetními a daňovými předpisy;
    c). pro účel uvedený v článku 2.1 písm. c) a d), dokud zákazník nevznese námitku proti zpracování;
    d). pro účel uvedený v článku 2.1 písm. e) do uplynutí povinné archivační doby stanovené příslušnými právními předpisy;
    e). pro účel uvedený v článku 2.1 písm. f) po dobu, kdy je toto zpracování nezbytné pro účely oprávněných zájmů Správce (tzn. do uplynutí promlčecí doby případného nároku + 1 rok).

 

3. KATEGORIE ZPRACOVÁVANÝCH OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  • 3.1 Správce zpracovává osobní údaje, které jsou mu z Vaší strany dobrovolně poskytnuty, resp. které jsou mu poskytnuty ze strany zákazníka, jehož jste zástupcem nebo zaměstnancem. Jedná se o jméno, příjmení, adresu, bydliště, e-mailovou adresu, telefonní číslo, platební a fakturační údaje, login k uživatelskému účtu.
  • 3.2 Správce může zpracovávat i údaje o zdravotním stavu zákazníka, pokud mu je zákazník sdělí pro účely poskytované služby.
  • 3.3 Při návštěvě webové stránky Správce https://www.thai-refresh.cz Vás Správce může shromažďovat určité informace, jako jsou např. IP adresa, datum a čas přístupu na webovou stránku, informace o Vašem internetovém prohlížeči, operačním systému či nastavení Vašeho jazyka. Může také zpracovávat informace o Vašem chování na jeho webových stránkách.
  • 3.4 Správce automaticky zpracovává cookies (malý textový soubor), který vznikne navštívením každé webové stránky.

 

4. PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ

  • 4.1 Vaše osobní údaje bude Správce zpracovávat zejména vlastními pracovníky nebo zástupci, příp. budou sdíleny se zpracovateli Správce.
  • 4.2 Správce nebude předávat osobní údaje do zemí mimo Evropskou unii, resp. Evropský hospodářský prostor, nebo mezinárodní organizaci.

 

5. VAŠE PRÁVA

  • 5.1 Máte právo požadovat od Správce přístup k osobním údajům, tzn. právo získat od Správce potvrzení, zda Vaše osobní údaje jsou či nejsou zpracovávány, a pokud je tomu tak, máte právo získat přístup k Vašim osobním údajům a k dalším stanoveným informacím. Také máte právo na opravu nepřesných nebo na doplnění neúplných osobních údajů.
  • 5.2 Pokud je dán některý z důvodů uvedených v čl. 17 odst. 1 GDPR a zároveň není splněna žádná z podmínek uvedených v čl. 17 odst. 3 GDPR, máte právo na výmaz Vašich osobních údajů.
  • 5.3 Pokud nastane případ uvedený v čl. 18 odst. 1 GDPR, máte právo na omezení zpracování Vašich osobních údajů.
  • 5.4 Pokud Správce Vaše osobní údaje zpracovává automatizovaně, máte právo od Správce získat Vaše osobní údaje ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a je-li to technicky proveditelné, máte právo požadovat, aby Vaše osobní údaje Správce předal jinému subjektu.
  • 5.5 Pokud je zpracování Vašich osobních údajů nezbytné pro účely oprávněných zájmů Správce (tj. právní základ dle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR), máte právo kdykoliv vznést námitku proti takovému zpracování osobních údajů. Správce pak nesmí Vaše osobní údaje pro tento účel zpracovávat, pokud Vám neprokáže závažné oprávněné důvody pro toto zpracování, které převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami, nebo pokud Vaše osobní údaje nepotřebuje právě pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.
  • 5.6 Veškerá zde uvedená práva můžete uplatňovat prostřednictvím kontaktů na Správce uvedených v bodě 1.2 tohoto dokumentu.
  • 5.7 V případě, že se budete domnívat, že zpracováním Vašich osobních údajů došlo k porušení GDPR, máte právo podat stížnost u některého dozorového úřadu, zejména ve státě Vašeho obvyklého bydliště, místa výkonu Vašeho zaměstnání nebo místa, kde došlo k údajnému porušení. Tímto dozorovým úřadem pro Českou republiku je Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, Česká republika, IČO: 708 37 627,http://www.uoou.gov.cz/

 

6. ZÁVĚR

  • 6.1 Tyto zásady mohou být změněny pouze písemně, o čemž budete informováni prostřednictvím našich webových stránek.
  • 6.2 Odesláním objednávky z internetového formuláře webové stránky potvrzujete, že jste se seznámil s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  • 6.3 Tyto zásady jsou účinné ode dne 19.3.2025